Rule of thumb:


Tim, pls find time to read Great ideas!

Friday, October 28, 2005

興祝生日

11:58 PM

今日朝早我去左cityu圖書館溫書,我發覺左一樣好得意既野,第一就係cityu既學生好鐘意查字典,一本普通management書,佢地一頁查成十幾個字,究竟佢地係真係唔識d字,定係佢地愛求真,想知道d字exactly既意思呢?第二就係cityu真係好鬼熱鬧,一朝早就水洩不通,聽到d soc人叫生曬,佢地叫到好大聲,但無人會聽到佢地講緊乜,真好笑‧有d soc人會一早返學校,唔係上堂,而係講早晨,佢地一班人會大大聲叫:早晨,早晨,早~~~~晨,乜乜soc同你講早~~~~晨,到左中午,佢地會叫午安,放學時間佢地會叫再見‧cityu d人真係精力旺盛,相比起,港大d人就真係采你都傻,返hall訓下覺唔好‧


溫書溫到五點,去左銅鑼灣買禮物,點知間鋪頭成日都無開,所以最後都買唔到,不過我又唔係空手而回wo,因為我去左一間上樓既眼鏡鋪買左幅眼鏡,burberry新鏡,我覺得都幾靚,不過就同我戴緊嗰幅都好似下,無計啦,鬼叫我夠專一咩,哈哈‧


雖然無買禮物比生日嗰個,但係我都好識做,我去italian tomato買左兩件cakes,因為我都知道唔會有人買比你嫁喇,哈哈,係唔係好好人呢?


之後同生日嗰個去左gv gateway睇高凶三萬尺,雖然一早預左係尻片,但係睇完都要循例屌下,唔屌唔舒服‧睇完好想回水‧‧‧


跟住,去左和民食野,同我親愛既同學們食飯真既好開心,大家乜都九up下,好舒服‧但係講下講下,先發覺我同佢地平時都好少聯絡,所以佢地最新既消息我完全唔知,我都幾out‧

Comments:

Post a Comment