Rule of thumb:


Tim, pls find time to read Great ideas!

Sunday, December 04, 2005

潮神保祐

10:32 AM

今日考cre,英文都ok,但中文同aptitude test就幾難下‧考完好鬼倦,乜都唔記得,剩係記得中文有一條重組句子寫錢溏江潮神‧今次真係要潮神保祐喇‧


因為我去天水圍考,所以個centre裏面一個都唔識都唔出奇,呀paul同我一樣,佢去上水考‧但佢有一樣野同我唔同,我一個去考一個返屋企,但佢就一個考兩個返屋企喇,真係好佩服佢,咁有豔福‧‧‧

Comments:

哈~~早知就不花那麼多時間去practice
我只記得我完全不知道那「語言」的comprehension在說甚麼....
係wo,玩死細路‧

Post a Comment