Rule of thumb:


Tim, pls find time to read Great ideas!

Thursday, December 08, 2005

唔開心既書

8:18 PM

先幾日我做完曬手頭上既野,諗住放埋自己呢日假,先去博盡溫書,所以之後入左圖書館,漫無目的咁去睇,比我遇到一本幾有意思既書:35歲前要做的 33 件事‧佢個名雖然同d出到好濫既selfhelp book好似,但讀落又覺得講得幾arm‧今日比我上網見到這篇文:要多少個理由,才教曉你做人? 所以有感而發,寫這個entry‧


每個人係唔開心既時間,都會做d唔理性既野,有d人會發狂怒食,有d人會不停鬧人,而我就會去看書‧看書對我黎講係個一個慰藉,可以比我平心靜氣想想東西,又可以比我一個專心既機會去忘記唔開心既事‧


每次我唔開心既時候,我都會不期然拿起一本書,本書叫做激勵人心的一句話,這本書講的都只是老生常談,沒有甚麼大道理,但人晌最脆弱既時候,可能就只有這些老生常談才管用,哈,平時覺得娘的東西,其實就是最有用,真是諷刺‧


說讀書是個慰藉可能會比人笑白痴,但這個就是香港‧

Comments:

我遇唔開心的事~會和公仔說話..
是不是更怪~哈哈~
(ps我相信秀玲也是~哈~~!!)

Post a Comment